Wijziging emailadressen Eurofins SCAL en telefonische bereikbaarheid op 6 juni
Graag stellen wij u op de hoogte van de wijziging van de digitale werkplek van de medewerkers van Eurofins SCAL.
Om ervoor te zorgen dat onze digitale veiligheid gewaarborgd blijft gaan wij over naar een nieuwe digitale werkplek.
Deze verandering zal per donderdag 6 juni doorgevoerd worden.
Bent u zorgverlener?
Deze verandering heeft dan de volgende impact:
- U ontvangt email berichten van onze medewerkers vanuit een ander emailadres. Onze nieuwe emailextensie is @ctnl.eurofinseu.com.
- Als u een email wilt sturen naar Eurofins SCAL kan dat uiteraard nog steeds. De oude emailadressen zijn nog voor 6 maanden bereikbaar. U ontvangt een automatisch antwoord met daarin het nieuwe emailadres.
- We zijn tijdens de overgang mogelijk tijdelijk minder goed bereikbaar. Volg onze nieuwsberichten op de website volgen een statusupdate.
- Bent u zorgverlener en ervaart u lange wachttijden? Dan kunt een CITO aanvragen via wvb3@scal.nl.
- We verwachten geen impact op onze dienstverlening, echter is er altijd een mogelijk risico bij dergelijke wijzingen. Mocht er toch invloed op onze dienstverlening ontstaan, stellen wij u uiteraard direct op de hoogte.
Mocht u vragen hebben, kan u altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder via relatiebeheer@ctnl.eurofinseu.com.
Bent u patient?
Het is mogelijk dat Eurofins SCAL op donderdag 6 juni tijdelijk minder goed bereikbaar is. Ervaart u lange wachttijden? Dan verzoeken wij u op een later tijdsti